Merhaba hanımlar doğum yapalı bugün tam bir hafta oldu bebeğim doğduğundan beri emzirmekte aşırı zorluk çekiyorum 38+3 te doğum yaptım sezaryen ile acaba erken doğduğu için mi memeyi ememiyor dedik ama bir hafta oldu arada emiyor 2 gün önce günde 3 kere emzirdim hepsinde de ortalama yarım saat çok güzel emdi tam dedim tamam artık emiyor ama sonra yine reddetmeye başladı memeye koyduğum da ağlamaya başlıyor kıyameti kopartıyor resmen sütüm de var sağıp veriyorum ama göğüslerim sağmaktan çok acıdı mama takviyesi yapıyorum mecburen moralim çok bozuk ne yapabilirim acaba bu durumda