Merhaba.Bayanlar bende iç basur var dogumuma 9gün kaldı nasip olursa normal olacak ilk doğumumdan sonra ortaya cıktı bu illet.iki gündür iç basurum dışarıya cıktı ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum cok acı çekiyorum😢 dogumda ıkınmaktan iyice mafolacak😢😢 bana yardımcı olurmusunuz napabilirim kabız değilim bu arada.Birde şunu sormak istiyorum benim gbi olupta normal dogum yapan var mı? Sonrası nasıldı merak ediyorum.