Eminemus Selam güzel anneler bugünkü kontrolümde şuan 37+5iz günümüzü aldık haftaya bugün sezeryan doğumumla kavuşavağız inşallah oğluşumla 🥰🤲 Sizler ne durumdasınız?
Hosgeldinbebek Eminemus ben tekme bekliyorum 🙈😁 benim oğluşum henüz 16 haftalık, sezeryan olacak benim sağlık problemlerimden dolayı İnşallah sağ salim kucagınıza alırısnz siz de, ismini belirlednz mi
BorasMom Eminemus bende 40.haftadayım normal gelmiyor bir türlü doktor artık gün verdi haftaya perşembe bende inşallah oğluma kavuşacağım 41.haftada olacağım😂🙈
Defnem0106 Eminemus sağlıcakla kucağına al inşallah benimde son 4gunum pzrtesi inşallah oğluma kavuşacağım bnde
Eminemus Hosgeldinbebek inşallah Alparslan paşamız olacak 🥰🤲🤲 Rabbim sizide inşallah sağlıcakla kavuşturur.
Eminemus BorasMom inşallah canım 😊 Bizimkide gelecek gbi durmuyordu zaten hiç belirtim olmadı sancı flan arkadaşım benim haftamda dün doğum yaptı normal kendi sancısıyla
Eminemus pamukkizimm Yerim en güzel haftalardasınız tadını çıkarın son zamanlar bebeğin kilosundan vs. Ağırlaşıyor insan ve rahat gezmiyor valla 😊🤗
pamukkizimm Eminemus öyledir Emin’im ama ben çok merak ediyorum artık dayanamıyorum yani sesi kokusu yüzü kime benziyor nasıl bişey olacak diye düşünüp duruyorum 😊😄