Duygue Denis19 ilaç ne canım bırakmasan iyi olurdu 25 derece oda sıcaklığında kalmadı en fazla kullanma yenisini al bence
Denis19 Duygue gyno ferro sanol canım içtim valla İNŞALLAH bisi olmaz ya bugün kontrolüm.var zaten kan da çıkar mi ki bisi olsa