Busra2013 Seymit valla ben ınanmadım doktor gavur 12 haftalıkra erkege benzıo dedı bende pıpı gordum sankı kordon olabılır ama 16 da gıttık kız dedı %60 ınslg kızdır😂💃🏼Beklıycez bakalım 20 haftayı