Hanifeay Nst de 30larda sancılarınız varken ve bebek doğum kanalindayken ve acilmaniz hiç yokken meryem ana otunu suya koyupta faydasını gören var mı
Sznmr Hanifeay faydası olduğu söyleniyor , zamanında büyüklerimiz hep kullanırmış ben de aldırdım faydası olur inşallah 🌸 bide sancın başlayınca kimseye söyleme diyolar , belki batıl falan ama ben yine de yapıcam zararı olmaz içimi rahatlatır 🤩
greybrde Hanifeay benim bildiğim doğum anında doğumh kolaylaştırıyor açılma olup doğum anında suyu atılması gerek ama duaları var onun okunmasu gerek
Hanifeay greybrde çoğu kişi gerçek doğum sancısı başlayınca yapıyormuş. Öncesinde deneyen var mı diye merak ettim tabi.
Sznmr Hanifeay eşimin anneannesine emanet ettik ben doğuma gidince o evde suyun içine bırakıcak öyke dediler 🤷🏽♀️