merve2854 Selamın aleyküm hanımlar ben 36 haftalık hamileyim ve dün testim pozitif çıktı baş ağrısından duramıyorum iştahım kapandı iyice bu haftalarda virüs olup sıkıntı yaşayan bar mi bebeğe bir sıkıntısı oldu mu şimdiden teşekkür ederim