Bbtaan kulanmadm canm daha 3 ayım var ben yoyko alıcaktm stok uzun süre güncellenmedi aynısı diye elele madte aldm ama iki kat ya bunlr ilk katın ara kumaşı çadır kumaşmış iadeyle uğraşmakta istemediğim için kaldı bende. geniş , büyük, tekerlekli ama kapıdan geçmiyor sallnması normal park beşikte olduğu kadar kullanmak nasip olur inşallah ama şimdi al deseler yoyko alırdım