Merhaba güzel anneler dun kontrol um vardı bebegım
Parmagını fln emıyordu sonra ağzını açtı kapatı açtı kordonu agzına aldı doktor kötü birşey demedı çok şükür tabıkıde ama aklıma takıldı sadece birşey fln olur mu acaba ablama fln soyluyom saşırıyorlar