Doğum yapalı 9 gun oldu bu gun hastaneye bebek için gitmiştik bir anda kan boşaldı baya bi hemn doktora indik kan bitiktiğini söyledi sonrasında çatalda şırıngayla bir kısmını daha aldılar başına gelen var mı doktor çok emzirmediğim için oldugunu söyledi ama sık sık emziriyorum korkuyorum bıraz yardımcı olcak olan var mı