eren2785 bende de olmuştu ağrı olmadığı sürece sıkıntı yok eğer ağrın artarsa stent takıyorlar alttan doğumda çıkartıyorlar böbreğin iflas etmesin diye ama ağrı olmadığı sürece sıkıntı olmuyor benim 25.Haftada öğrendim suan 36 haftalık oldum çok şükür bi sıkıntı olmadı inşAllah sende de olmaz canım