esmerrmm kaç haftalıksınız? İlk haftalarda 2,5 altı istenir, 3. Aydan sonra 3 ün altı da yeterlidir. Çok ciddi bir şey değil çünkü çözümü çok kolay. Sentetik hormon ilaco veriyor doktor onu kullandığınızda değer düşüyor. Aylık takiple, dozun yeterli olup olmadığını görmeniz gerekir. Kullanmazsanız ciddi sorunlar olabilir bebekte, ama hamilelikten sonra hormonlar dengeye girdiğinde (6ay yaklaşık) sizin değerleriniz de düzelecektir.