Busee45 Herkese merhabalar. 12 eylülde ovitrelle çatlatma iğnesi vuruldum. Dün 10.günüydü test yaptım hafif bi çizgi belirdi fakat iğnenin etkisi olabilir mi ya da umutlanmalı mıyım?
Pelin-1 Busee45 benim 12.gune kadar pozitiflik veriyordu yalanci pozitif olabilir 13-14.gun tekrar yapin
Powergirls Busee45 iğneden canim benimde öyle çıktı bende 10.gün yaptim bi kac gun gecti yeniden yaptim negatifti
Busee45 esinnnnn1 bu benim 3.kez vuruluşum daha önce de test yaptığımda böyle olmuştu ama sonuçsuzdu. O yüzden korkuyorum.
Hilal-_19 esinnnnn1 var catlatma iğnesnin içinde beta hcg hormonu var testi 12. 14.günlerler yapmak daha mantıklı
Cananyildiz Busee45 ignenin etkisi olma ihtimali yüksek. Çünkü varsa bile şuan çıkmaz igneden 1 2 sonra döllenme oldugunu düşünürsek
Seraykrblt Busee45 iğnede öyle bi etki yok fakat 15 gün geçmesi adet gününün 3 gün filan gecikmesi gerek test yapman için daha güvenilir sonuç çıkar erken yapmışsın
Tgcbbrdmr Seraykrblt iğnenin etkisi var ben ovulasyon denedim t çizgisi kopkoyu çıktı hamile gösteriyor hormondan kaynaklı 12. Günden sonra etkisi bitiyor iğnenin
Seraykrblt Tgcbbrdmr he doğru dediğin gibi o yüzden diyor doktor 15 gün geçsin öyle adet gecikirse yapın test diye 15 gün sonrası için etkisi yok iğnenin