[silindi] kızlar gebelik haftam 26+4 biri kız biri erkek ikiz gebelik erkeğin kilosu 1047 kızın kilosu 1020 sizce iyimi? bu haftada kilolar kaçtı paylaşırsanız sevinirim
denizdalgasi1 [silindi] gayet iyi benim kızım o haftalarda 1 kiloydu sizin ikiz olmasına rağmen maşallah 🧿