Beyzagcan Merhaba anne adayları 21 haftalık hamileyim,ancak su içemiyorum.Sabahları bir bardak ve ilaç içerken sadece suyu tüketiyorum.Gün içerisinde de 1-2 bardağı geçmiyor.Benm gibi olup doğum yapmış ve ya henüz bebeğini dünyaya getirmemiş anneler var mı?
Deryatemiz Beyzagcan malesef ben 33 haftadayim ve normal hayatimda da hic su icen biri degilim malesef sana tavsiyem suyun tadini degistirip icmeyi dene bir anda degilde yudum yudum icmek biraz daha iyi oluyo
slnacar Beyzagcan ah bende 14+6 su az içiyorum bazen hiç .. hiç sevemedim normalde de böyleydim şuan biraz zorlasam çıkarıyorum herşeyi denedim ama olmuyo
pikachuu Beyzagcan Sakin su icmemezlik yapmaa canim bebek susuz kalirsa allah korusun kaybederiz bebegi. Ben de yeri gelio hc su icmedigm gnler oluyordu. Smdi gunde 3 lt rahat iciyorum alisiyorsun bir zaman snra. Ben suyun icine nane flan koyup tukettim. Dene mutlka
Beyzagcan Bende de aynı şekilde olmuştu ben hala devam ediyorum.Kontröle gittiğimizde soracağım bakalım.Umarım sıvı eksikliği yoktur.🌸
Bebek9 Betfer bende aglıyodum canım 13 haftaya kadar öyleydim. Bardağı ağzıma uzatırken ne var ne yok cıkıyodu bardağın icine pipet koyarak ictim . Zor günlerdi ama geçti şükür. 17 haftalık olduk cok şükür
Annebaba23 Beyzagcan ben çok az miktarda dem koyup sıcak suyla çay niyeti gibi içiyorum su içmekten daha kolay oluyor. Limonlu ve elmalı da deneyebilirsiniz.
MercimekveAnnesi16 Beyzagcan canım kendini zorla su içmeye çalış bende öyleydim içemezdim su halbuki hamilelikten önce çok su içen biriydim hamileliğimde tiksindim midem bulanmaya başladı ve 28. Haftamda bebeğimin suyunun azaldığını öğrendim erken doğuma sebebiyet veriyormuş sen zorla kendini şimdi mecburiyetten içmeye çalışıyorum arada midem bulansa bile
Handan_65 Kizlar Erikli markası suyu iyi ağızda acı tat vermiyor Erikli harici içemiyorum bende hava sıcakken soğuk baya içiyorum ama havalar soğudu soğuk içmiyorum oyizden suyu azalttım soğuk baya icebiliyorum ama Ilık içemiyorum
Beyzagcan Handan_65 çok soğuk olmadığı sürece sıcaklarda içtim ama şuan havalar soğusun ve içemiyorum imkansız işgence gibi geliyor
Nymphadoraa Beyzagcan merhaba ☺️ Lütfen su içmeyi ihmal etmeyin. doğum yapalı 4 ay oldu. Normal zamanda su içmek aklıma bile gelmezdi. Hamileyken günde sadece su olarak 3 litre içiyordum. Şişeye doldurup gözümün önüne bir yere koyardım. Aklıma geldikçe gördükçe içerdim. Bazen 3 litreyi bile geçtiği olurdu. Çok şükür enfeksiyon vs sıkıntım olmadı hiç. Ilık su midemi bulandırırdı benim. Hafif soğuk suyu daha rahat içerdim. Tansiyon sıkıntınız yoksa biraz limon da koyabilirsiniz. Benim olduğu için koyamıyordum
Babybella Beyzagcan Of çünkü su mide bulandırıyor başlarda benimde öyleydi. Hoş çok su içsemde az su icsemde amniyo sıvim iyiydi. Bı değişiklik olmuyordu.
greybrde Beyzagcan bende aynıydım halada öyleyim çok büyük sorunlara sebep oluyor23. Haftada erken doğum riskimin olduğunu öğrendim mesela bebek susuz kalabiliyor bu sebeple 27-28. Haftada doğum yapan çok anne var sonra enfeksiyon oluştu hangi doktora gitsem sonuca bakar bakmaz su iç diyor ama midem almıyor içim dışıma çıkıyor farklı sıvılar tüketsemde suyun yerini tutmuyor taş çatlasa 1.5lt anca içiyorum