gmzgncr canım ilk önce yeni baslayacaksan Allah’ım hayırlısini versin ben adetin ikinci günü gittim ve iğne ilaçlar verildi aynı saatte yapılıyor ben opu işlemine kadar 4 defa gittim sonra yumurta toplama yani opu işlemi yapıldı anestezili oluyor zaten sonra esden de örnek alınıyor opu işlemi yapıldığı gün ve her gün embiryologlar arayıp bilgi veriyor 5. Gün embiryo şu iki tane transfer edildi. Transfer den sonra iki gün lavabo ve yemek dışında hiç kalkmadim sürekli tutunmasını sağlayacak yiyecekler yedim test gunune kadar evin içinde yürüdüm iş yapmadım zaten Dr sana söyler ne yapacak larini 10. Gün test verdik çok şükür bebeğim beni bırakmamıştı iki embiryo transfer edildi ama bir tanesi tutunmustu çok şükür ve üç defa iki gün arayla betahcg testi istedi Dr artıyor mu diye bakıyorlar çok şükür arttı benim ve 5. Haftada kese 6+1 de kalp atışını duyduk şimdi 11+1 deyiz çok şükür yine aynı şekilde iğne ve ilaçlar devam 12 haftaya kadar inşallah Rabbim isteyen herkese versin ❤️❤️