Semanur27-K Merhaba kızlar dün test yapmıştım hafif silik çizgi çıktı ve geçikmem 5 günü halen bel ağrılar var ve tahlil yaptım sonuç bunlar bn anlamadım ama kan değer düşük sadece
Elbet-birgun-kavusacagiz Semanur27-K gebelik var iki gun sonra ayni yerde tekrar verin artisa bakmaniz lazim
bebegimizibekliyoruz1 Semanur27-K beta hcg baksana kız hamilesin ya iki gün sonra tekrar kan ver hayırlısı olsun
Semanur27-K Elbet-birgun-kavusacagiz gerçekten hamilemiyim şaka gibi aylar sonra yine cok beklemiştim bnde yarın doktor gitcem Pazartesi yine kan vercem
Semanur27-K bebegimizibekliyoruz1 tesekkur ederim aylar snra yineden kaldım ya cok şükür Rabbime pazartesi vercem
Semanur27-K Powergirls ya bnde olamadım bura atım dedim nasıl olucak sonuc dıe bilemedim ama sok oldum suan
Elbet-birgun-kavusacagiz Semanur27-K doktora gitmenize gerek yok suanda gitsenjz bile kese falan gorunmez ikinci kandaki artisa bakarak ilerleyin
Semanur27-K Elbet-birgun-kavusacagiz Hadi ya öle mi yapayım o zman pazartesi güne kalır yada acil yaptırırım
Semanur27-K Powergirls anladım canım şimdi pazartesi yine giderim yada acile filan giderim iki gün snra
sehrengiz_8 Semanur27-K hayır canım acile gitme kanı nerden verdi isen yine aynı laboratuvardan ver kesin sonuç o zaman belli olur. Aynı yerden kan vermelisin