Emmunehasret bilir kişi değilim ama tecrübeyle sabit o yüzden bu kadar net söylüyorum hiçbir sıkıntı yoksa kesinlikle stres yaptığın içindir tabi Rabbim ne zaman nasip ederse vardır bir vakti 💕
ben 3 senelik evliyim hatta 4. Seneye gireceğim eşim askere gitmediği için çocuk istemedik başta zor olacağını düşündük çok şükür gitti yaptı geldi istedik ama 3 ay olmadı 1-2 ay da gitmeden denedik olmadı sonra kendi kedime dedim ki Eğer nasibinde anne olmak evlat sahibi olmak varsaa Rabbim nasip eder eğer yooksa ne yaparsa yap olmaz dedim ve kendimi bişeylerle meşgul ettim hep yani elimden geldiğince düşünmemeye çalıştım takmadım çok hoooooop o ay rabbimin mucizesi hamile kalmışım çok şükür 💕🌸 o yüzden bol bol dua et en önemlisi ve stresten uzak dur olacak mı olmayacak mı diye düşünme Allah’ın izniyle olur 💕💕
şu an 17+3 haftalık hamileyim 💕🌸🌸🌸