kukiveannesi BusraHamdi bende kansızlık ve demir eksikliği vardı baştan beri. Hap kullandım 35-36 ya kadar yükseltemedik değerleri iki kez serum takviyesi aldım doğum yakın olduğu için şuan düzeldi çok şüküt