2 3 gündür öksürüyordum. Bugün ateş ve vücut halsizliği başladı başımı kaldıramıyorum. Klimadan üşüttüm sanırım okulda.Sağlık ocagından rapor aldım bugün dinlen dedi doktor antibiyotik kullanmamaya çalış. Benim sorum bebeğe zararı olur mu bu durumun 24 haftalığım. Ben dişimi sıkıp atlatmaya çalışcam ama bebek bundan nasıl etkilenir acaba 🤧 yarın da doktor kontrolüm vardı merkezde. Umarım toparlar gidebilirim.