Glsmn07 18 haftalık hamileyim yüzümde hamilelik lekesi ve çene bölgem sürekli sivilce çıkıyor benim gibi olup çözüm bulan oldu mu.. Yüzüm harita gibi alabula ton farkı oldu 😔
Deryatemiz Glsmn07 o haftalarda benimde oyleydi asiri kotu hissetmistim kendimi normalde regli oldugumda bile cikmazdi ama sonrasinda hic dokunmadim kendiliginde gittiler hatta daha guzel oldu cildim artik cikmiyo
umudumvar2 Glsmn07 cinsiyeti ne acaba kız bebekler anneyi çirkinleştirir derler onla alakası var mı acaba
Melekkiz_1 Glsmn07 15+1 benmde hamilelekde öncede vardı şimdi ise daha berbat aynaya bakamıyorum artık yüz yıkama jelide kullanıyorm sabunda yok banamasn demiyor usandimm
Sebihaygt Benim bu hamilegim de ilk defa böyle bişi yaşadım kötü bı duygu geçer diyolar ama bakicaz artik .batıl inanç ama doğruluk payı varmı bilmiyorum kız çocukların da öyle oluyormuş dediler iki oğlum var öyle bişi olmamıştı bu bebisim kız olcak insallah.
Ozge2626 Sebihaygt ben de 4 aylık hamileyim ve yüzümde hiç çıkmayan sivilceler kabarcıklar çıktı kızım olucak benimde bende kız bebeğe bağlıyorum çünkü ergenlikte çıkmazdı
Glsmn07 umudumvar2 ben erkek bekliyorum bana da her kez senin kızın mı olacak diyor ama erkek belli cinsiyeti
Deryatemiz Glsmn07 daha dogurmadim 🙈 ama suan 33 haftadayim bir tane bile yok surekli elledigin zaman daha cok cikiyo duştayken kese yapiyodum sonra nemlendirici kullaniyodum oyle gecti benim