Benimde 20.haftamda kanamam oldu plasentam aşağıdaymış ondan olmuş iğne ve fitil vermişti doktorum bide istirahat dedi kalkmadım hiç yerimden bir iki gün içinde kahverengiye dönmüştü 2 gün falanda kahverengi şekilde devam etti. 5 haftadır bidaha olmadı çok şükür. Sizde istirahat edin uzanın bol bol. Devam ederse de tekrar bi doktora gözükün içiniz daha çok rahat eder