[silindi] bence yaptır kafan rahat etsin şu ana kadar nri sorun olmamış olabilir ama zaten su fazlalığı gelişim geriliği vs son haftalarda ortaya çıkıyor ve bazen sebebi şeker olabiliyor. Benim ailemde yok ikk gebeliğimde de çıkmadı ama doktorum her gebelik farklıdır dedi ve test yaptırdı çok şükür yine çıkmadı. Ama komşumun 3. Bebeği ve ilk defa şeker çıkmış diyet yapıyor