Benimde 7. Haftada başlayıp 12. Haftaya kadar hep devam etti hiç ilaç vs kullanmadım çünkü hamilelikte normal dediler ama ne yesem çıkartıyordum o kdar çoktu 12. Haftadan sonra geçti ama kişiden kişiye değişiyor tabi Allah kolaylık versin 😔bu seferde 16. Haaftadayız mide yanması ve agrısı başladı ama anne olmak kolay degil ne yapalım saglıklı olsunlarda çekeriz artık 🥰