Kızlar 27+1 haftalık oğluma hamileyim karnım baya asagida hiç yukarı çıkmadı en 20+5 te doktora gitmiştim Bi sıkıntı yoktu şimdi baya oldu gitmeyeli karnımda hala yukarı çıkmayınca Bi sıkıntı mı var acaba diye düşünmeye başladım öteki gebeliklerimde yukardaydi nefes almakta zorlanıyordum kaburgalarıma baskı oluyordu ama hangi haftalardi hatırlamıyorum baya zaman geçti bunda da tam tersi alt tarafa baskı var yürürken zorlanıyorum bu haftalarda asagida olmasi normal mi