miquelle kizlar hamileligimin daha 6. haftasi ve ev isleri yaparken kasiklarda agri hiss ediyorum , kovaya su doldurdum cok degil yerleri silmek icin, is bittiktem sonra kasiklarimda agri basladi , bebege bir sey olur mu acaba lutfen soyleyin
HavvaKork miquelle hamileliğin riskli mi değil mi ona bağlı aslında ama ilk haftalarda çok ayakta kalınca sürekli eğilip kalkınca banada oluyodu o normal diyolardı dinlenmen lazım
Minikailem miquelle canim 12 haftalik oldu daha ayni sekilde cok cabuk yoruluyorm temizlige cok onem veren biriydim hamile oldugumu ogrendigimden beri biraktim sende yapma hic bisey onemli degil ben temizlik ugruna bi dusuk yaptm bunda biraktim herseyi yuzeysel yapiyorm
miquelle HavvaKork Hayal0102 cok tesekkur ederim kizlar icimi rahatlattiniz , doktor riskle ilgili bir sey soylemedi oyuzden normal diye degerlendiriyorum ☺️
Hayal0102 Herhangi bir risk olmasa da çok eğilip kalkmamak lazım arada ağrınız olması normal ama iş yapınca cogaliyorsa daha dikkatli olun bence dinlene dinlene yapın 😊
CaglaBe Siz yinede ilk 3 ay çok temiz titiz olmamaya çalısın temizlemeyin boşverin 2 haftada bir yüzeysel temizleyin yatın dinlenin sakin yaşayın sonra kanama vs olursa ekstra korku yasamayın ilk zamanlar dikkat edin kimseye pislikten bisi olmaz kendinizi düşünün
miquelle Minikailem cok gecmis olsun acaba dusuk agir kaldirdiginiz icin mi oldu yoksa cok mu is yapiyordunuz , kusura bakmayin bu soru icin
Minikailem miquelle canim benim bi an hamile oldugumu unuttum 10 kg kova kaldirdim ama doktorum tutunamamis saglikli bi gebelik olsaydi bu kadar kolay dusmezdi dedi
miquelle [silindi] yok egilmedim viledayla sildim ama her siliste kasiklarimin gerildigini hiss ettim
ezgioz Bir şey olmaz Allah’ın izniyle kanama olmadığı sürece ama bence çok fazla ağır iş yapmayın yatıp dinlenin özellikle bu haftalarda risk olmasa bile tehlikeli. Ve ilk üç ay rahim büyüdüğü için de kasıklarda ağrı oluyor zaten ara ara
miquelle Kivito ezgioz @Melos1 bundan sonra cok dikkat edicem kizlar , her dakika kontrol ediyorum kan falan var mi diye , sukur bir sey yok
Melos1 miquelle canım tutunma aşamasında eğilip kalktıkca kasıkda ağrı bendede olmuştu normaldir ama dikkat et
[silindi] miquelle gerçekten sizi düşündüğüm için söylüyorum çok pozitif olamasam da bence ilk 3 ay kendini kasarak yorarak temizlik vs iş yapmak için ehlikeli dönemler. Siz dikkat edin sonra foşur foşur yıkarsınız evi komple 😊 çok değil 3 aycık . Rahim ağrıları normal şuan rahminiz büyüyor uzanın dinlenin bol bol da su içmeyi unutmayın ♥️
rgk miquelle bi süre eşiniz yapsın en iyisi, uzun bi süre hatta biz 28 haftalık olduk ilk defa kendim yer sildim bu hafta ona da eşim baya bi kızdı Mecburen dikkat edeceğiz