AdenEva bende zararlı demedim zaten az yediyseniz bir sorun olmaz dedim 😂 evet nasıl pişirildiğini de çok iyi bildiğimi söyledim zaten ne kadar polemiğe meraklısınız evde bile 15-20 dk pişirmek yeterli olurken dışarda en fazla 7 dk pişirilen içerisinde ise ağır çinko bulunduran bir besinin bu kadar az pişirilmesinden bahsediyoruz ve inatla ısrarla idda ediyorsunuz çiğ kalmadığına … halbuki gebelikte az pişmiş et bile zararlı sanırım idrak etme problemi yaşıyorsunuz daha dikkatli okuyun rica ediyorum