6+3 deyim şuan salı günü ilk defa kahverengi lekem oldu burada okuduğum bazı şeylerden dolayı korktum hastaneye gittim hemen ve düşük riskim varmış şuan ilaç kullanıyorum doktor yatış verdi bu dönemler çok kritikmiş kötü düşünmemek lazım ama her ihtimale karşı bir hastaneye gidin