149183 İnşallah kısa zamanda geçer canım, bende 19. Haftaya kadar günde 3 kere progestan kullandım, bide hap olarak kullandığım için feleğim şaştı ama yeterki bebeğim sağlıklı olsunda o günlerde geçti, doktor artık birakabileceğimi ama dikkat etmem gerektiğini söyledi.