Leyla07 bence kesinlikle normal doğum her şey uygunsa tabi ki 19 gün oldu normal doğum yapalım yine olsa yine yaparım ki 28 saat sancı çektim açılma olsun diye doğumum 1 saat 15 dakika sürdü bebek kucagimdaydi 45 dakika da temizleme ve dikiş sürdü bu süre zarfında sadece sancı evresi zorladı beni doktorlar acilman olmuyo sezaryen dediği halde beklemek istedim iyi ki bekledim diyorum kaç kişi var hastanede arkadaş olduğum haberlesiyoruz sezaryen oldular (mecbur kaldılar çünkü tansiyon hastalariydi) ve hepsi şikayetçi keşke bizde normal yapabilseydik diyorlar hala dikisleri duzelememis süt az çocuk sarılık geçirdi gibi çok sorun yaşamışlar bende hiç biri yok sadece 2_3 gün oturup kalkmak zordu o kadar