Annebaba23 kesinlikle benim tercihimdi. Spinal anestezi ile bilincim açık bir şekilde o ameliyatta bulunmak en ufak bir sorunda bir sonraki doğum için bazı travmalara sebep olabilir diye düşündüm. Ağrılar konusuna gelince sedye ile asansöre binerken sedye sallanınca uyandım. Canım yandı tabi ki. İlk bir kaç saat zordu. Sonra günden güne iyileşiyor. Şu an 6. Gün ve kendim tuvalete falan gidebiliyorum. Sadece eğilip pantolon giyemem şu an birinin giydirmesi lazım. Ama sonucu görünce iyi ki diyorsun ☺️