2 Li test sonucu verdım 12 gün sonra sonucu çıktı doktor eşimle konuşmuş test sonucumuzun 1/650 sevıyesınde çıktığını söylemiş orta risk grubundaymışız cok korktum sizin sonuçlarınız nasıldı kızlar dayanamayıp doktorumla konuştum bu teste fazla takılmamamı söyledı suan sıkıntı olmadığını dıle getirdı normalmiş bu sevıye cok takıldım ama sizinde bılgınızı almak istedım