Gzmysf1608 ben isimli çikolata yaptircam sadece. Gelen gidenim çok oluyor ama magnet anahtarlık tarzı şeyler bana çok gereksiz geliyor. Başkasının dolabında neden benim çocuğumun ismi olsun ki onu geçtim saklayan çok kişi yok. Anahtarlikta yine aynı şekilde. Biz çok yakinlarimiza 15-20 aile yaklaşık. Onların adına fidan diktirip sertifikalarını hediye olarak vericez. Çevremizin çoğu genç ve hayvan, bitki, çevre tarzı olaylarda çok hassaslar onlara bundan daha güzel bir hediye olamaz diye düşündük 😍