Hemoridle senelerce bütünleştim resmen. İlk normal doğum yaptım olan meme şişip baş parmağım kadar olmuştu. Krem kullandım ve geçti çok şükür. Şuan 2.gebeliğim ama az kabız olsam meme harici hava yastığı gibi etrafı şişiyor makat bölgesinde ve yırtık olup kanıyor. Normal doğum gözüküyor. Genel cerrah bu duruma ne önerir bilmiyorum benzer durumları olanlar varmı acaba.