Gzdkrkgz Yaklaşık 1 aydır göbekten oksapar iğne yapıyorum 8+2 haftalık hamileyim fakat göbek kısmımdaki deriler son 2-3 gündür soyulmaya başladı. Oksapar kullanıp aynı durumu yaşayanlar var mı acaba iğneden kaynaklı mı oluyor
sehrengiz_8 Gzdkrkgz canım dönüşümlü yap kol bacak ve göbek olarak benimki de öyle olmuştu dönüşümlü yaptım bir de kolonya filan kullandı isen cildi kurutmuş da olabilir
Silanurullah2 Gzdkrkgz bende oksapar 0.6 kullanıyorum 3 aydır koldan vuruyorum ben hep ilk zamanlar morardı çok ama soyulma tarzı olmadı hiç artık morarmıyorda vücut alıştı galiba sizin vücudunızla alakalı olabilir koldan deneyin bide
Kubra_K Ben covit dolayisiyla 10 gün hastanede yattım orda hemsireler bana koldan vurdular canım, hastaneden çıkınca da 10 tane kendim vurdum yine koldan.. istersen doktora bi danış yada sağlık ocağına..
Fulyaaa1 sehrengiz_8 bende yapmadan önce kolonya ile siliyorum yanlış mı acaba bende 2 gün önce başladım
Gzdkrkgz sehrengiz_8 evett kolonya kullanıyorum canım bak bunu hiç düşünmemiştim muhtemelen o kurutmuş olabilir haklısınn
sehrengiz_8 Fulyaaa1 yanlış değil enfeksiyonu önlemek için dezenfekte ediyoruz ama kolonya da cildi kurutma etkisi var ben de kullanıyorum ama sürdükçe kurudu cildim