Tazebirannee Merhaba sevgili anneler 🌸 bugün oğlum olucağını öğrendim. Aklımda bir kaç tane isim var ama belki sizin de bildiğiniz değişik, duyulmamış, güzel erkek isimleri vardır. Benimle paylaşırsanız çok memnun olurum 😌💙
Sancarefeem Tazebirannee bu konu beni çok yıprattı gerçekten erkeğe isim bulmak çok zormuş 34 olucaz hala yok kızımda hemen bulmuştum ya
Merkun Tazebirannee duyulmamış değil ama biz Mert koyduk. Umut ve Yiğit seçenekler arasında vardı. bu ara herkes asaf alparslan talha ensar isimlerini koyduğu için biz daha ‘klasik’ bir isim tercih ettik.
Sabirellaaaa Alparslan koycaz biz. Ama mesela Demir, Aslan, Atlas gibi isimleri de beğeniyordum. Eşim de Cihangir Ertuğrul gibi isimleri
dlrglnc Tazebirannee Erkek olursa bizim ki Çınar olarak hazır ama , hazır olmasaydı Aren - Kıvanç- Arden - Yekta - Kayra isimlerini beğeniyorum ☺️Mutlaka bunlardan biri olurdu 🌸
Sedaince dlrglnc ay ne güzel bende yekta koyuyorum27 haftalık duyanlar bi tuhaf karşılıyor dandik diyen bile oldu😂
dlrglnc Sedaince Ay onlar ne anlar 😜 Siz beğendikten sonra kimseye birşey demek düşmez kii 😅 Bence güzel ve nadir duyulan bir isim. Ben rüyamda gördüm bebişin ismini eşimle sevgililik dönemlerinde manevi anlamı olduğu için başka isim düşünmedik ama Yekta müko bi isim bence ben sizi destekliyorum koymalısınız 🏆🌸☺️
Evrim1906 Tazebirannee biraz klasikciyim canım oğlum var ali Asaf. Yiğenlerim var Salih, kadir, Mehmet Akif klasik en güzeli benim için ama zevkler tartışılmaz
dlrglnc Tazebirannee Kumsaldaki en parlak kum tanesi demikmiş 🌸 aklınızda bulunsun bencede güzel isim 😊