Merhaba bugün tam 31+0 haftalık oldu bebeğim. Geçen hafta Cumartesi doktora gittiğimde karın çevresinin haftasına göre 1-2 hafta geride olduğunu söyledi, aslında usg’de ölçülen diğer şeylere baktığımda onlar da tam haftası yazmıyordu bir tek FL haftasıyla uyumluydu doktor da bebeğin ağırlığı üzerinde durdu daha çok. Sol rahimde direnç var dedi birde. Cumartesiden beri protein, pekmez, yoğurt, süt vs tüketiyorum. 1 haftada biraz da olsa ağırlığı artmış mıdır? Rahimde direnç var diye iyice geriye gider mi? Nolur deneyimliler paylaşsın yorumlarını🥺🥺