Deletedmom4548454 Yok hiç ağrılı değil, sakın internette yazan yorumları okuyup da korkmayın. Çekilirken ufak bir karıncalanma hissi oluşuyor karında, adet dönemlerindeki gibi bir his. Şifa bulucam umuduyla girdim kendimi çok rahat bıraktım, rahat geçti kendimi hiç kasmadım ☺️ Doktorların klasik söylemi 1 yıl bekleyin diyorlar, hemen düşünüyorsanız beklemeyin derim. Başta ben de aldanıp 1 yıl bekledim, doğal yolla yumurtlama olmuyordu bende. Yumurta olgunlaştırma hapıyla 4 ay denedik yumurtalarım olgunlaştı ama bu sefer de tüplerimden biri tıkalıymış. Yani keşke en başta doktoru dinlemeyip bir yıl beklemeden harekete geçseymişim dedim.