dundarrmervee Arkadaşlar Merhaba, Bugun itibariyle 28 haftalık gebeyim. Covid aşısı yaptırmadım henüz. Herhangi bir riskli durum yaşamadım gebelik boyunca. Biontec aşısını yaptırmayı düşünüyorum. Benim durumumda yaptıranlar var mı? Kötü Bi etkisi oldu mu?
Aayyssuu dundarrmervee bende 15 haftalığım ilk dozumu doktorumun önerisiyle oldum kol ağrısı dışında herhangi bir şikayetim olmadım biontech oldum bu arada 💐
elmaliturtamm dundarrmervee bence daha fazla geç kalmayın antikor oluşma süresinide göz önüne alın , aşıdan en fazla kolunuz ağrıyor hafif ama korona olursak ne yaşanacağı belli değil tedbiri alın gerisi Allahtan
[silindi] dundarrmervee bende dün oldum biontech bu sabah ölüyorum sandım hatta konu açtım akciğer ağrısı diye ama ne hikmetse şimdi iyiyim 😊 benim bünyem cok zayıf biraz etkiledi ama kısa sürdü. Pişman da değilim çünkü corona olsaydım cokkk ağır atlatacagımı düşünüyorum. Bence olun 💕
Aysegul9371 dundarrmervee ben yaptırdım çok şükür bebeğim bende çok iyiyiz. Sadece kol ağrısı yasadim