Guley_ canım biz 4aylık olucaz bir hafta sonra. Biz 6 emzik aldık tutmadı sonra bi arkadaştan aldık deneyelim tutarsa diye onu tuttu 2.5 aylıktı tuttuğunda. Şimdii diğer ezikleri de tutuyor. Çok gazlı bi bebekti bnm kızım o yüzden çok uğraştım tutsun diye 2.5sylıkken tuttu. İnşaAllah tutar çünkü gaz içinde önemli tecrübeyle sabit