meri9 Merhaba güzel hamişlerim💞 Ben 12haftalik hamileyim çok qaz oluyor bende günlerce hazımsızlık yaşıyorum yemekde yiyemiyorum. Kuru erik, muz, karpuz hiç işe yaramıyor😐 Bu sorunla karşılaşan varmı lütfen yardım ediniz
Deryadeniz63 meri9 bendede ayni sorun vardi yemek yedikten sonra maden suyu iciodum Bir kac yudum iyi geliodu 😊
bebisimbenmmm meri9 o haftalar bende öyleydim ama geçti cok şükür ekmeği azaltarak ye yemegini ve bol su
EzgiKizilates meri9 şalgam içiyorum en fazla bir saate etkisini gösteriyor 😁 ben progestan fitil kullanıyorum her gün o yüzden bende de çok oluyor
FtmBkn meri9 16.haftaya kadar rahatlamış olursun inşallah canım rezene çayı tavsiye ederim bende birtek o işe yaramıştı.