Merve_tzgrn Kızlar 7 haftalık hamileyim bulunduğum yerde vakalar hızla artıyor. Yaptırmak istiyorum. Bu haftalarda yaptıran var mı?
BHNF Merve_tzgrn çok erken gebelik haftası bebeğin tam gelişim zamanı organ ve beyin gelişimini olumsuz etkileyebilir
FundaCeylan Merve_tzgrn ben daha 2 saat önce ilk dozumu oldum doktora sordum onun önerisiyle biontec oldum 17 haftalık hamileyim ilk 3 ay aşı vurulmuyo sonrasında vuruluyo bebeğin organ oluşumu beyin gelişimi için ilk 3 ay önerilmiyo
Marymery49 Genelde İlk 3 ay önermiyorum doktorlar ben hamile olduğumu bilmeden 2 haftalık Ken yaptım ikinci doz 14 haftalık yaptım sen gene bir doktoruna sor ama Bence İlk 3 ay yapma düşük riskine karşı tam kanıtlanmış bir şey yok ben bilmeden yaptım
Nilufar_1996 20 22 haftalarda olmayı düşünüyorum bende vakalar çok ve bu virüs hiç bitecek gibi değil sanırım grip gibi kalacak hayatımızda hep olacak gibi.