Benimde bağırsaklarım çalışmıyordu oğlum tam 13 aylık olunca tavsiye üzerine aspir yağı aldım. Sabahları aç karnına içiyordum üstüne de bir bardak su. Sonra bağırsaklarım çalışmaya başladı ve bende leslie yaparak, porsiyon azaltarak ve günde 2 fincan kadar yeşil çay tüketerek 2 aya kalmadan eski kiloma geri döndüm. Verdiğim kiloda 6 yani öyle çok kiloda vermedim son 6 kilo kalmıştı bağırsaklarımın çalışmamasından dolayı gitmemişti. 2 aya kalmadan o kilolar gitti ve eski formuma geri döndüm.