ceylan_34 İlk dozu üç hafta önce oldum ben. Kolda aşı enjekte edilen yerde ağrı bide kızarıklık şişlik oldu. Genelde ikinci doz etkiliyo herkesi ama mesela benim eşim ikinci dozdan etkilenirken babam etkilenmedi. Kişiden kişiye değişiyor. Eşim ikinci dozu olunca çok sarsildi aşırı halsizlik baş ağrısı vardi hemen acile gittik serum taktilar çok şükür geçti. Şimdi bende olucam ikinci dozu ama eşim yanımda yok eğitimde, ben ailemdeyim. Brn gelince yaptırırız diyo. Kendisi kötü olduğu için korkuyo o da. Ki biz gebe olduğumuz için daha hassasiz. Korkmakta haklı ama dediğim gbi bir serumla geçiyo