BabyAAO 18+3′ten merhaba. Şimdiye dek bir hastane çıkışı takımı aldım. Biberon ve emzik aldım. Birde fiyatı iyi denk gelince bebek arabası aldım. Bu ay sonuna doğru park yatak alacağım. Büyük parçalar bitince kalanları doğuma kadar peyder pey alırız dedim☺️ Senin nasıl gidiyor, sen neler aldın?