esra6117 20haftalık gebeyim dün doktor bağırsakta parlaklık var hiperekojen bağırsak dedi 2hafta sonra ayrıntılı ultrason çekilecek kan tahlili istedi başına gelen varmı 😔
Asiyes esra6117 tek başına bi anlam ifade etmiyorlar diyorlar benim bebeğimin kalbinde çıktı fetal eco önerdi yarın gireceğim inşallah sorunsuz alırız bebeklerimizi kucağımıza 🍀🍀 burda çok post okudum sonradan geçen inşallah bizde onlardan oluruz
Ufukgunes90 esra6117 merhaba parlaklık kayboldumu doktor bu konuda ne diyor bilgi verebilşr misiniz 😔
esra6117 Asiyes amin sağlıkla gelsinler.Bende biraz baktım ama yinede içimi kemiriyor ne olacak diye😞