Benim de ilk evlendiğim gün yumurtlama günüme denk gelmiş o gece hamile kalmışım . Ama anlayana kadar adet dönemi geçmesi gerekiyor . Evlendikten 10 gün sonra adet olmam gerekiyordu olmadım bir hafta bekledim test yaptım negatif çıktı . 5 gün daha bekledim hala olmadım erken gebelik testi aldırdım eşime orda pozitifi gördüm 😍