bebeklibirisi Ne alemdesiniz kızlar. Test yapmadım bu sefer bekleyişteyim. Ağrı sancı hiç bir şey yok. Peçeteye pembe bir akıntı geldi kesin olacağımdır ama sizi merak ettim 🙈
dtbsra6 bebeklibirisi benim 4 gün önce regl olmam gerekiyordu olmadım iki gün önce kan verdim 0.100 çıktı ve testi verdiğim gün hafif bi lekelenmem oldu. Ama şuan yine hiçbir şey yok bel ağrısı dışında 🤷🏻♀️
Asli0611 Benimde bugün bekliyorum bakalım akşam üstü 4e kdar bişi gelmezse eczaneye gidip test alıcam ama inşşşş gelmez 😅