minikask35 Karatas27 32+4te 2 kiloydu tam haftasıyla uyumlu çıkmıştı biraz tombiş olur sizinki ne güzel maşallah🧿
Esrakly Karatas27 benim 32 haftalık tam 2 gün önce kontrolde 1700 dü doktor gayet iyi haftasına göre dedi canım senin doktor normal yada kilolu bile demedi mi
Karatas27 Esrakly iri bebek dedi eşimde bende kilolu doğmuşuz doktora söyledim o zaman genetik ve sorun görünmüyor dedi çok sağlıklı dedi
Karatas27 Denizyildizii Dktor şeker çıkmadığı için diyete gerek yok protein tüketmeye devam et bebeğin sağlıklı sadece iri bir bebek olcak dedi
Esrakly Karatas27 anladım canım sağlıklı ve sorun görünmüyor dediyse dert edilecek bişey yok tontiş bir bebişiniz olucak demekki Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰
yucelayse Karatas27 doktor sıkıntı görmediyse sağlıklı ve genetik dediyse buraya çok değil mi diye niye soruyorsunuz anlamadım
Gzmm14 Karatas27 32. Hafta kontrolümde benimde 2 hafta öndeydi. 34. de haftasıyla uyumlu dedi. Haftadan haftaya değişebiliyor canım.
rsm_0026 Karatas27 biraz ileride kilosu doktorun söylemedimi cnm şekern mi yüksek veya suyun mu fazla
Deletedmom54555 Haftada kaç kiloydu bebekleriniz arkadaşlar hatırlıyor musunuz 🤯 benim ki 850 gram ama çevreden 1 kilo üstü bebekler duyuyorum