Serpiiilllo Selam kizlar 6 hafta 3 gunluguz ve dun bebegimizin kalp atisini duyduk🤎 sizler kacinci haftanizda duydunuz ? :))
Gulerdemr01 Yagmur34 Rabbimden dilerim saglikla kucaginiza almayı nasıp etsin canım sonuna kadar taşıyabileceği anlamlı bir isim bulmanız tavsiye ederim kız olursa ben BESTE düşünüyorum mesela :)
Yagmur34 Gulerdemr01 amin çok tesekkkür ederim hep birlikte inşallah saglıkla kucagımıza alalım 😊🙏🙏evet beste ismide cok güzelmiş
Gulerdemr01 Yagmur34 cuma günü gidiyorum solyckms doktorumuz bakalım: ) hayırlısıyla sağlıklı olsun da kız erkek fark etmez 😍